Arenys de Mar
Botó que mostra/amaga menú lateral
ALCALDIA
Sr. Marc Vidal
  • Càrrec: Cap d'informació i Comunicació
  • Correu electrònic: vidalpm@arenysdemar.cat
  • Formació: Llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Trajectòria professional:

Cap de premsa de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres.
Cap de premsa de Grup Parlamentari al Parlament de Catalunya.
Cap d'informatius de Ràdio Canet.
Redactor del Telenotícies Matí de TV3.
Editor i presentador dels informatius de Calella Televisió.
Editor i presentador dels informatius de Ràdio Calella.
Coautor de l'estudi "La Pemsa a Canet de Mar", publicat per Edicions els 2 Pins.
Coautor del llibre "Canet de Mar 1979-2009. 30 anys d'ajuntaments democràtics", publicat per Edicions els 2 Pins.
Redactor del butlletí municipal Viure Canet.
Redactor de la revista d'informació local Àmbit.
Redactor de la Secció de política de la revista d'informació local El Nou Santpolenc editada per l'Ajuntament de Sant Pol de Mar.

  • Tasques que desenvolupa:
- Gestió i coordinació de tot l’entorn de la pàgina web municipal.
- Redacció de notícies i notes de premsa.
- Elaboració de formularis, amb el seguiment, activació i desactivació d’aquests, i amb l’anàilisi de les dades obtingudes.
- Gestió del tauler d’anuncis oficials i de tots els apartats que se'n deriven.
- Tramitació i resposta de les queixes i peticions que arriben a la bústia municipal del web municipal.
- Suport a l’OAC en tràmits via web municipal i gestió de la bústia municipal.
- Community manager de l’Ajuntament a les xarxes socials.
- Suport a les regidories i els seus tècnics/ques en campanyes de comunicació.
- Suport directe a Alcaldia i la resta de regidors i regidores.
- Coordinació del servei de cartelleria municipal.
- Coordinació i de l’edició del butlletí municipal.
- Assistència i suport a les sessions plenàries municipals i posada en marxa i manteniment del sistema de Videoacta.
- Assistència i suport a actes i esdeveniments tant dins com fora de la jornada laboral habitual.
- Creació, manteniment i gestió del fons fotogràfic del departament de comunicació i premsa.
- Atenció als mitjans de comunicació i tramitació d’entrevistes amb alcaldia i regidors.
- Atenció a la ciutadania i proveïdors de serveis relacionats amb el departament de comunicació i premsa.
- Administració de la comptabilitat i recursos del departament de premsa.
- Coordinació i supervisió dels programes de festes anuals, així com dels productes que se’n deriven.
- Vetllar pel compliment de la Llei de Transparència i creació del primer portal de transparència i govern obert al web municipal.
- Control tècnic del sistema de gravació de Videoactes de la Sala de Plens municipal.
- Sonorització tècnica d'esdeveniments públics de petit format.
  • Retribució anual bruta: 26.012€
 
^